iklan sat.

17 March 2009

xtvt 2 minggu lalu...

dah lama aku tak update blog.. lebih kurang 2weeks..
aku kena ge outstation.. tu yg tak berkesempatan nak mengupdate blog..

so far for 2 week nie tak byk xtvt yg extra ordinary.. mostly, routine job..
cuma ade la ge kenduri member2.. AIN x-praktikal kat AFTAAS..
n my tablemate masa kat Ta'ayah.. Nany Aftar mohamed Isa @ a.k.a ayang..

bila sebut pasal ayang.. teringat zaman sekolah dulu.. kami satu kumpulan ade nama panggilan adik beradik.. sumernyer dah berjaya ngn kerjaya memasing and ade yg dah berfamily and ade yg still single mingle...

AYONG @ Faradillah Ramli.. cikgu.. single (mmg sesuai sbg kakak sulung coz she is very protected and caring person)

ANGAH @ Faizah Abdul Karim..doktor gigi.. ade baby girl named zara yasmin.. she is beautiful with her lesung pipit.. agak2 zara ikut mama dia tak?

AYANG @ Nany Aftar Mohamed Isa.. keje dlm bidang IT.. lulusan wisconsin univercity, baru je kawin 15/3 lalu.. she is brilliant (betul ke aku eje) person esp math.. sgt berseni.. my tablemate..geng sama tido dalam kelas arab tp dia dpt A aku lak dpt C..

UDE @ Noor Wahidah Nasri .. tgh buat master.. dah kawin.. my schoolmate since primary school.. chinese look.. klau merajuk leh gantung hanger kat muncung dia.. hehehe

ACHIK @ Aku.. ape yg korg baca dlm blog nie.. itu la aku..

ACHU @ Raudah Abdul rahman.. doctor.. married.. last aku jumpa dia masa wedding dia last year..pastu dah lost contact.. achu, miss u so much..

then, sabtu lepas bawak anak buah hubby ge mandi kat air terjun ulu chepor.. ala2 picnic gak..cam biasa menu simple.. roti canai, sandwish telur, kanji arifah and air oren sunkist..

masa sampi terus makan dulu.. pastu baru ge mandi.. dlm sarat mengandung, aku join gak.. kang kempunan lak.. arifah pun,memula first round..berpeluk ngn abah takut kena sejuk air... pastu bila turun air for 2nd round, dia yg melebih2.. asyik nak masuk air smpi aku n hubby dah terketar2 kesejukkan.. balik dari mandi, arifah tertido keletihan smpi >3jam... anyway, i hope my lil princess will enjoy the moment we spent with her.. sbb klau ari bekerje.. mmg cam kurang je masa nak entertain dia bersosial...hehehe




nie ngn anak buah hubby


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...