iklan sat.

26 March 2009

hubby and anak tak sihat

hari nie hubby MC lak.. tetiba after lunch smlm kena flu teruk.. mlm terus dpt fever..
arifah lak.. sbb semlm dok ngn abahnya.. dia pun terjangkit skit.. tghmlm smlm, rasa bdn dia cam nak demam...

pg nie aku bgn awal sbb ingat nak antar je arifah kat nursery.. 7.10 aku dah get ready nak kuar(nursery jauh dr tpt keje aku, takut lmbt punch card).. alih2 hubby aku ckp takpe tinggalkan arifah ngn dia.. aku bukan pe.. kesian kat hubby, takut tak dpt rest if arifah stay ngn dia.. but dia berkeras nak stay ngn arifah.. so aku biarkan la..

lunch time krg aku kena balik tuk bg arifah mkn ubat.. n belikan hubby mknn for lunch...
arifah baru nak fever n batuk skit.. hopefully she will be fine.. sbb klau dia batuk mmg lama..cam aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...