iklan sat.

30 March 2009

buaian idaman hubbyku..

ntah ape mimpi aku ari tu.. saje ajak hubby ge jln kat kedai pasu n nursery sepanjang jln kuala kangsar.. mungkin sbb hubby aku dah meracun rumput lalang kat halaman umah.. so saje la nak survey rumput carpet.. pokok2.. n cuci mata tgk pasu2..
so masa cuci mata tu la hubby aku ade terbekenan ngn satu buaian kayu nie harga RM950.00.
memandangkan reganya mahal.. hubby aku plan nak buat sendiri ngn pak ngah dia (entah bila nye jd.. aku pun tak tahu).. so dia snap la beberapa pic tuk dibuat contoh...


nie la buaian yg hubby aku suke...

aku ngn arifah try kekukuhan buaian tu...

1 comment:

  1. dah nk dapat 2nd baby upanye...samala kite..Arifah x meragam ke nak dapt adik tuh??...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...