iklan sat.

23 March 2009

Update ttg adik

lama dah tak udpdate ttg adik.. bukan bermaksud lupa kat adik, tp cerita ttgnya kurang sbb adik tak lahir lg... insyaallah slps adik lahir.. akan ibu tulis ceritamu sepertimana kakak mu sayang..

melihat kepada ticker dr lilypie di bawah.. serasa tak sabar menanti kelahiran adik.. insyaallah ade lg 10 hari lg tuk kelahiran adik..

bermacam perasaan yg bermain difikiran ku.. takut, gembira, excited dan berdebar..

takut bila mengenangkan kesakitan yg bakal dialami.. teringat kembali kesakitan masa melahirkan arifah.. tp itu la dinamakan pengalaman..

gembira coz family ku makin bertambah.. tak sabar rasanya.. insyaallah gomen servant diberi kouta cuti bersalin sehingga anak ke 5.. so akan kugunakan sepenuhnya... hehehe

excited and berdebar.. sbb tak sabar nak tau adik nie boy or girl.. comey ke? sempurna ke? sihat ke? and so on la....

semalam.. masa nak tido aku rasa sakit sgt bila adik menendang.. rasa cam contraction.. alhamdulillah hari nie rasa sakit tu berkurangan.. mungkin adik tgh adjust kedudukannya bg memudahkan laluan keluar nnti..

arifah lak semakin hampir kelahiran adik, semakin manja la dia.. dlm ketidakselesaan aku smlm, aku minta dia tido dekat abah dia.. dia taknak.. siap berkepit je ngn aku.. alih2 abah dia selamat tido.. manakala aku ngn arifah masih berjaga... kul 3 baru ku lena...

p/s: to adik, ibu tak sabar menanti kelahiran mu .. semoga kehadiran mu menambahkan ceria keluarga kita..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...