iklan sat.

24 March 2009

Alhamdulillah.. Lulus

Jumaat lepas aku dpt result peperiksaan Jabatan yg penting tuk pengesahan jawatanku sbg gomen servant.. alhamdulillah aku lulus untuk ketiga-tiga paper yg diambil.. law, audit and account..

sblm nie dah 2x aku delay tuk amik exam.. 1st exam yg sepatutnya aku sit pd bulan 12/07 delayed sbb masa tu aku confinement leave.. then, 2nd exam (dlm bulan 6/08) delayed sbb masa tu aku misscarriage anak ke 2.. aku gugur sehari sebelum nak ge exam kat JAN Penang..

alhamdulillah .. kali ke-3 nie baru la aku dpt sit exam tanpa sebarang halangan.. wpun dah 2x delay ia merupakan 1st exam aku.. mmg nervous sgt.. so masa nak exam tu, aku amik cuti sehari awal tuk study.. n aku lak ari tu tak antar arifah ke nursery.. ape lg.. bila anak dara ku nampak segala stationery and buku, dia pun joint venture.. abih buku2 ade tinta kreatif dia.. malas aku nak marah2, sbb nnti aku tension.. hehehe.. so aku pun sediakan arifah kertas and pensil tuk arifah menulis...

exam tuk selama 3 hari.. 1paper 1 day.. relax skit.. balik exam leh wat revision for next paper.. paper law boleh bwk n tgk buku.. tp tak sempat gak aku nak abihkan satu lg soalan.. n mmg paper law masuk list paper tak lulus...

at last, result yg aku dpt jumaat lps.. buat aku terlompat jap (lupe yg diri tgh sarat mengandung).. ALHAMDULILLAH.. skrg aku tinggal BTN aje.. induksi umum n kursus dah ge.. exam JPA pun dah lulus.. hopefully aku leh settlekan BTN lps deliver baby .. amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...