iklan sat.

30 March 2009

Balik Kg daaa... jalan2@Laketown Bukit Merah & mkn2 @Jombali

masa kat kg hubby, kami bw arifah ge jejalan kat Laketown Bukit Merah.. bg dia kena udara segar selepas berapa hari terperuk kat umah.. walaupun dia kurang sihat, tp dia enjoy ptg tu..

kami ge ngn anak buah hubby.. samira, haziq n Que Shirah
sukenya anak daraku dpt berjalan.. tak ingat dunia..
she's my angel...

muka takut...

serius je semua..



memula takut air.... main pegang2 camtu je

pastu... lenjun.. siap taknak balik...lupa yg diri tu demam


arifah taknak ibu pegang..

mlmnya.. adik beradik hubby ajak ge night safari @ zoo taiping..tp hajat tak kesampaian..hujan lebat sebaik sampai di Taiping..

pastu kami ke tesco taiping la.. kat sana kami singgah mkn kat Jombali Cafe.. mcm2 ade.. aku mkn cantonese fried meehon (tak sedap pun.. lg sedap bihun sarang burung kedai Faizal kat SSI.. harga pun murah), hubby mkn egg on the face (aka roti bakar n telur separuh masak), arifah mkn nuget ayam.. manakala ipar duai aku ade yg mkn chicken chop, soto ayam, nasi lemak jombali n roti bakar.. so far if aku leh bg star rating.. aku nak bg 2 bintang je..

muka sebelum mkn.. ceria

arifah buat muka cute.......... cair aku

abih je mkn.. kami masuk jap ke Tesco.. aku nak beli pamper dryper tuk stok arifah.. manakala hubby lak, breakfast pg esok , dia nak masak spegetti.. so beli la bahan2 tuk buat spegetti... dlm Tesco.. arifah muntah.. mungkin sbb sejuk n dia lak bila dapat berlari.. seronok gila.. smpi muntah.. nasib baik aku bwk napkin spare.. leh la lap2..

TQ hubby... sedap spegetti abg...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...