iklan sat.

12 February 2009

why.."my wonderful world..A_Z forever"?

1st entry aku.. lebih kurang cam trial je la..

actually baru aku baru nak explore camne nak berblogger..
Asyik baca blog org je..teringin nak ade satu...
even the simple one..
just to share my citer with others..


Kenapa aku pilih tajuk.."my wonderful world..A_Z forever"?

sebabnya..bagi aku familyku adelah duniaku yg terindah... dan aku berharap ia kekal selamanya..tanpa family, AKU takkan menjadi AKU ..

abah dan mak yg bersusah payah membesarkan aku sehingga berjaya.. tanpa kalian aku takkan wujud di dunia ini.. thankx a lot for being a wonderful parent to me...

my siblings..HARITH, YAN, FIQAH AND ALI & also newcomer in our family, HALIM (BIL).. Korang ade lah supporter dlm hidupku.. biasalah adat adik beradik, kejap ok n kejap ko.. gaduh2 and berbaik dah jd rencah kehidupan.. apepun .. i love u all


my own family.. hubby and daughter.. is the best family i ever had.. i love u all very2 much.. semoga family yg kita bina dlm 2thn++ ini akan kekal selamanya...


My big family.. (from left top) consist of me, hubby, my princess..arifah,my BIL.. Halim@Rahim, my sis..Yan & my youngest bro..Ali. Then from left below are my youngest sis..Fiqah, my beloved mum and dad (kesian abah masa nie.. dah tak sihat sangat ) and my bro.. Harith




Kenapa A_Z?

"A" adalah nama awal hubbyku.. AZMAN
"Z" adalah namaku.. ZANZILA
"A_Z" adalah awalan nama puteri sulongku ARIFAH ZAHIRAH dan bakal menjadi awalan nama anak-anakku yg lain (bakal)...insyaallah.
Itu yg kami rancang tuk anak2 kami... since skrg aku tgh mengandung 2nd baby (actually 3rd one, b'coz 2nd baby misccariaged masa dlm kandungan 3mths++).. ade beberapa nama kami telah pilih untuk bakal anak kami... but let's keep it secret.. till my new baby born.. whatever baby will born, it should start with A_Z..

pic semasa raya 2008, aku, hubby n arifah serta baby dlm perut (tak nmpk sgt sbb baru 3bulan++ masa nie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...