iklan sat.

08 December 2011

di kala kandungan berusia 32 minggu @ 8 bulan..

minggu ni aku dah masuk 32 minggu @ 8 bulan..
sekejap je masa berlalu.. tinggal 55 hari lagi sebelum untuk baby keluar melihat dunia..

Lilypie Maternity tickers

di kala usia 32 minggu ni..

-aku belum lagi ge checkup 8 bulan sbb appointment aku next week iaitu 12.12.2011 (isnin)
so aku belum tahu perkembangan GDM aku.. either ok or worse.. hopefully ok..
-aku dah mula rasa perut aku padat sangat.. smpi kekadang tu aku smpi kena bersandar tuk relaxkan badan.. smbil2 tu merasa pergerakan baby dalam perut aku yg kian ketara dan makin aktif.. siap nampak macam berombak-ombak je movement baby..
-then, aku cepat sgt je rasa nak melakukan penyahtinjaan..but i'm fussy ttg pemilihan toilet.. esp public toilet at petrol pump.. selagi tak ok aku sanggup tahan n cari yg lain.. beside, preggy kali ni kekadang aku rasa sembelit..
-dah makin kerap kejang kaki esp masa tido.. if time hujan or pasang aircond.. ni aku kena admit disebabkan kerana kekurangan kalsium sbb aku jenis tak minum susu.. if minum pun, susu kotak perisa chocolate and aku bergantung sepenuhnya pada pil kalsium..
-aku diberi kelonggaran oleh hubby aku utk tidak menjalankan tugas menghantar anak2 ke nursery.. sbb depa ni masih tido time ge nursery.. jdnya biarlah abah depa dukung depa dr tingkat atas umah kedlm kereta.. tp time balik nursery, aku still kena amik sbb balik lmbt..

di bawah aku upload pic kenangan ketika kandungan berusia 8 bulan.. cuma latest pic je takde.. if ade nnti aku upload lain...

pic kenangan preggykan arifah semasa kandungan berusia 32 minggu.. masa ni kami ge family day AFTAAS di Teluk Dalam Resort..

pic kenangan preggykan aqil semasa kandungan berusia 32 minggu.. masa ni kami berkelah di Taman Tasik Taiping...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...