iklan sat.

09 June 2009

tag : my baby from siti sifir

cam berkenan je tag yg ade dlm blog siti https://sitisifir10.blogspot.com/ ni. tu yg cilok n buat..
Tanpa melengahkan masa, layan ini tag ok :

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
2 org.. 1 boy and 1 girl

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
insya ALLAH , next two year. kesian kat arifah cam kurang kasih perhatian je lepas kelahiran aqil.. so biarla mereka bermanja dulu...


3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
arifah zahirah - arifah maksudnya nama yg mengetahui/yang bijak manakala zahirah bermaksug yg menzahirkan/yg gemilang. zahirah juga aku amik sempena nak DYMM permaisuri agong.. tuanku zahirah.. sebab aku suka tgk wajahnya.. lembut dan tenang

Aqil Zikry - aqil bermaksud yang bijak manakala zikry bermaksud ingatanku...

sebenarnya kami suami isteri nak anak2 kami bernama yg mula dengan AZ

3. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
aku ngn hubby cari sama2.

4. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Kami mahu nama anak kami dimulai dengan AZ yang datangnya dari nama kami suami isteri iaitu Azman dan Zanzila. selebihnya kami rujuk dalam buku untuk mengetahui maksud nama.

5. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
rahsia........ walaupun sekarang dah ade nama untuk anak seterusnya..

6. Berapa perancangan anak yang anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy?
dalam 5 org.. bersesuaian ngn cuti bersalin gomen.. jumlah boy or girl, tak kisah...
7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
arifah dengan aqil - jarak setahun 5 bulan

8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?nyatakan sebabnyer
tak kisah.. terima dengan redha

9. soklan no 9 lesapkah?

10. Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?
hubby aku kata arifah sebijik cam aku
  • cepat marah.
  • kalau nak sesuatu, nak juga smpi dpt.
  • pilih makanan.
  • left handed (aku menulis ngn mkn je tgn kanan, yg lain tangan kiri)
  • suka merampus..
  • suka berjalan/shopping (tak nangis bila ge shopping)
  • muka arifah iras cam abah, bulu mata panjang and rambut lebat cam abah.. cuma rambut kerinting amik gen atuk dia (abah aku.... maklum la anak2 tak waris pun gen nie, alih2 dpt kat cucu)

aqil lak.. masih awal tuk judge (baru 2bulan++) persamaan.. cuma secara fizikal, muka iras belah family aku (anak pakmi and anak idah), rambut skit pun ikut rambut aku, cuma rambut straight and bulu mata panjang ikut abah dia..

11. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.
aqil baru 3 hari lahir



my permata hati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...