iklan sat.

24 June 2009

arifah @ playground

lama dah tak bw arifah main kat playground
lg2 bila dah beranak 2 nie.. and abah arifah ge outstation..
tp itu bukan la alasan tuk arifah tidak beriadah...
she still a little girl..


so balik je nursery, aku akn spend dlm 15min tuk main kat playground depan nursery..
smbil2 tu, aku BF aqil.. supaya dia tak nangis dlm kete..


then, weekend aku bwk arifah ge main depan umah playground depan umah makyang dia.. (adik perempuan aku..aka ibu aliyah.. yan)..
aku bwk kat situ sbb senang yan tgkkan aqil sementara aku bwk arifah ge main..
kat umah aku pun ade playground tp susah nak handle 2 budak serentak

nie pic kat nursery...
arifah baru nak naik jongkang jongket..
geram betul kat puting dia.. klau dah dpt susah nak pisahkan..
arifah try warna hijau lak
yes ibu.. seronoknya..
ibu ngn aqil lepak tunggu arifah main...
aqil .. tgk la camera..
kesian arifah, suku je muka dia yg nampak..hehehe
ni pic kat playground umah makyang..

arifah dah pandai panjat gelongsor sendiri

aku suka bila anak suka walaupun aku penat tuk layan anak suka...
P/s: abang, balik la cepat.. leh la sesama bwk anak ge main2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...