iklan sat.

12 June 2009

arifah demam teruk

Lama dah aku tak post entry ttg puteriku, Arifah Zahirah
kesian kat dia.. skrg asyik post ttg aqil je..
masa aku berpantang hari ke 33 @3/5/09 arifah telah diserang demam teruk selama seminggu
bgn pagi terus panas.. smpi 38-39'c

takut dah kami org.. smpikan hubby aku pusing satu ipoh cari klinik (masa tu weekend)..nasib baik aku call gynea aku.. so dia suruh aku jelum arifah and bg ubat setiap 4jam..next day pg2 hubby aku dah bw ge klinik dia.. and alhamdulillah demam dah ok skit..36-37'c. cuma batuk and selsema yg teruk...

selama 2 hari aku n hubby gilir2 tido.. coz dia mengigau.. nasib baik aqil baik aje spjg kakak demam.. mungkin dia tau kakak dia perlukan perhatian dan jagaan.. so dia beralah.. spjg seminggu tu arifah taknak makan langsung.. cuma nak minum air masak je.. susu pun skit je, and itu pun jenuh paksa baru nak minum.


kesian kat sayang ibu nie.. air mata berlinang je..mata pun dah bengkak asyik nangis je..

arifah taknak pkai baju masa demam.. cuma berpampers je..

kepala arifah ibu tempekkan ngn asam jawa..


sayu je ibu tgk anak ibu...

walaupun demam masih tgk kamera.. ibu lak tak berhati perut snap gambo anak tgh sakit..

Pic after seminggu arifah demam..

arifah dah ok ibu...siap buat muka comey

aku suka pose nie.. bila aku ckp je.."arifah, buat muka comey.." terus dia pose camne..

she'll my lil angel.. demam menyebabkan badan dia susut balik

arifah nak makan semula lepas seminggu hanya minum air and susu je..

yg paling aku ngn hubby tak leh lupa, masa arifah terbaring lesu.. dia panggil abah dia untuk betulkan rambutnya yg masuk mata semata-mata... (isyarat tangan tunjuk rambut kat mata).. manja betul anak abah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...