iklan sat.

24 June 2009

arifah with her Paksu..

kat bwh ni aku attach gambor arifah ngn paksu dia (adik bungsu aku..aka ALI @ Mohd Nazhirin)
Ali skrg tgh cuti sem BMI..so lepak je kat umah
arifah klau mula2 jumpa paksunya, malu2 kucing..
tp klau dah lama ... mulalah Meeesssssssssra cam gambor bawah..
lagi2 time abah dia takde cam skrg.. mula la paksu dan pakngah dia jd sasaran tempat bermanja
citer pasal ali, skrg nie byk dah berlaku perubahan pd diri dia
dulu.. dia suka muzik, MP3, basikal BMX dan jarang sekali ke surau..
tp balik cuti skrg.. aku dah jrg nampak dia ralit ngn muzik dan MP3.. dan paling aku suka...
dia dah rajin ke surau... even subuh..
dan aku berbangga bila dengar suara Ali berkumandang mengalunkan Azan..
abahku yg sakit pun, akn jerit panggil mak aku kat dapur semata tuk dengar azan dari ali..
baju2 melayu dan jubah abah yg dah lama abah tak pkai, skrg dia lak yg pkai..
ali, yong seronok ngn perubahan kamu.. teruskan ape yg ali dah lakukan skrg..
selain tu, pencapaian akademik ali dah makin memberangsangkan..
sem nie pun dean list lagi.. rugi 1st sem tak dpt DL..
klau dak mesti straight DL.. and leh dpt anugerah naib canselor
gambatte kudasai.. my dear youngest bro..
memula arifah kaku je...arifah tgk jerawat paksu ke?

pastu baru manja2...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...