iklan sat.

17 November 2011

HAPPY 5TH ANNVERSARY


Happy 5 Anniversary to my lovely husband..

17 November 2006, selepas solat asar, detik penuh bersejarah apabila aku selamat diijabkabul dengan org tersayang itu EN AZMAN BIN AHAMAD.. di Masjid Kg Seri Kinta, Ipoh.. dengan sekali lafaz aku telah menjadi miliknya.. Alhamdulillah yg tak terhingga, apabila setahun kemudian kami dikurniakan cahaya mata pertama iaitu ARIFAH ZAHIRAH.. dan kelahiran AQIL ZIKRY, 2 tahun kemudian menjadi pelengkap rumahtangga kami.. Kini, 76 hari lagi sebelum zuriat kami seterusnya menjengah bumi..

aku bersyukur kehadratMu Illahi, kerana selama 5 tahun bersama suamiku, aku sangat bahagia bersamanya.. walaupun kadangkala badai melanda, namun kami mampu menepisnya.. sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula rumahtangga..
doaku semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga hujung nyawa.. selain itu, semoga rumahtangga kami di berkati dan dilimpahi rezeki dariMU Ya ALLAh.. semoga Aku bisa menjadi yang terbaik buat suamiku dan anak2ku..

Amin...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...