iklan sat.

08 November 2011

Anak2 saudaraku........

Dah lama aku nak buat satu post ttg anak saudaraku..
maklumla.. makin meningkat tahun,makin bertambah bilangannya..
walaupun belum mencecah 5 org..
So, hari ni aku nak introduce my little nieces and nephews...

anak buah pertamaku adalah DARWISYAH ALIA BINTI ABDUL RAHIM. Lahir 18 jam selepas kelahiran anakku, Aqil Zikry.. iaitu pada 2 April 2009.. seorang yg sangat lasak dan aktif.. malah aqil pun seringkali kalah dengan dia.. dia suka bergaya terutamanya apabila nampak kasut tinggi.. Dia adalah anak adik perempuanku, Azian dan Halim, dan dia juga adalah anak susuanku..


anak buah ke2ku adalah MUHAMMAD SAQIIF BEK BIN AHMAD SYAUQI BEK.. lahir pada 16 Oktober 2010.. baru pandai berjalan dan taknak sgt kat org yg dia tak kenal termasuk aku.. maklum la dia dok di kl.. so jarang bersama kami sekeluarga.. Dia anak kepada adik perempuanku, Shafiqah dan Syauqi.. dan insyaallah bulan 12 ini akan mendapat adik baru.. maka akan bertambah seorang lagi anak buahku..


anak buah ke3ku adalah DARWISYAH ZAKIRAH BINTI ABDUL RAHIM.. Lahir pada 10 Mei 2011.. adik kepada Alia.. ketika ibu dia mengandungkan dia, byk sungguh cabaran yg perlu ditempuhi.. namun apabila lahir, dia seorg yg sangat menyenangkan org lain.. kadang kami panggil dia dengan gelaran ' ebor' sebab fizikal dia terutama pipi yg lebor.. sgt geram tgk pipi dia.. sekarang dah pandai buat kelas vokal dan kenal org...


Anak buahku yg terakhir sehingga hari ini adalah MUHAMMAD HARRAZ RIFQI BIN MOHD HARITH.. Lahir pada 8 September 2011. Anak kepada adik lelakiku, Harith dan Ayu.. hari genap usia 2 bulan.. so far suka buat syif malam, bikin mama dia pening saje.. mempunyai hidung yg mancung dan aku suka panggil dia cikenet.. sbb dia paling kecil antara anak2 ku dan anak2 buahku..

Gelagat anak2 saudaraku........

Saqiif tgh main walker..

Zakirah dan harraz tgh bersenda gurau bersama2..

alia buat aksi berani dengan mengangkat adik dia zakirah yg baru berusia 4 bulan ++

my youngest bro, Ali bersama alia dan zakirah

Aqil dan alia tgh bagi rusa makan.. dirumah ayah de..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...