iklan sat.

08 June 2010

Reunion @ Marina Cove - Free Activities

Since reunion kamiorg just 2D1N.. skit je la activitinya.. aku lak kena rush balik ipoh coz kena mengantar rombongan adik perempuan aku ke rumah suaminya. Memandangkan aku anak sulong aku kena gak responsible to my sis wedding. Karang mau boikot mak aku kalau tak tolong dia..

pepagi kamiorg breakfast kat coffee house. then, mak2 budak cam aku, dila and naza bawak la anak2 kami mandi kat pool.. manakala pak2 nyer lepak2 smbil bincang isu dunia kat coffee house..

so kat pool terjadilah incident yg mungkin takkan dilupa oleh kamiorg esp.. ibu2..hehe. Tgh kami syok mandi tetiba Dila wat soalan cepu emas

dialog di pool:

Dila: hang pakai tak pamper kat anak2 hang tgh mandi?
aku: idak , karang takut pool + air kencing (sambil bg aqil lompat2 dlm air)
Dila; aku pakaikan aliyah pamper sbb dia tak reti ckp nak kencing or b****k
aku:oh ye ke?

tiba-tiba
Dila: oit.. ape tu dlm Pool????

Bila aku angkat je aqil.. maka berenang2 segala bhn2 penyahtinjaan dia... dan macam "bom atom" merebak la kat pool budak2. at the same time nasib baik ida and anis dtg.. so diaorang la ge panggil hubby aku and aku ngn pucat lesinya bwk anak aku naik dari pool..

yg tak tahan.. hubby aku bgtau recepsionist bhw ade org melepaskan bom di pool tp tak tau sape.. naya je sape yg nak mandi pastu...

Then, sebelum check out sempat la kamiorg posing2 lg.. sebagai kenangan..

berlagak anak dara..
dila, anis, ida (mmg anak dara ) syikin, naza dan aku..
aku je pakai baju kurung sbb nak ge kenduri.. yg lain ade agenda lain .. meronggeng kat lumut and makan rojak manjung..

naza, aku n anis tgh preggy time nie.. cuma aku je takde rezeki ..

pose depan lobby. arifah terlena dlm dakapan aunty ikin

kenangan sebelum checkout.. ade yg balik KL, ade yg balik ipoh, ade yg balik melaka .. whereever u go, thanks a lot for coming..

ibu2 dan anak kecil..
nnti bila dah besar skit anak kiter , leh buat event sukaneka ye...


pose geng perempuan yg dah chubby

geng lelaki pun amik pot nak posing..

last but not least.. thanks for the enjoyable moment.. see u all next time k...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...