iklan sat.

11 August 2009

Kursus Kenegaraan - BTN

Pada 23-27 Julai lalu, aku dan 5 org lg staff audit perak dikehendaki menghadiri kursus kenegaraan anjuran BTN selama 5 hari di Kem Warisan Sembilang, Jeram, Selangor..

so kami pegi 2 kereta memandangkan kereta jabatan digunakan untuk pergi persidangan juruaudit di shah alam..

aku naik kereta nu'on bersama yati (audit penang) and shahir pulak bw kete ngn zai dan fida..

kami bertolak kul 10.30 dan tiba kul 3.30 ikut jln teluk intan- sabak bernam-kuala selangor.


berhadapan ngn kem warisan sembilang adalah laut yg terbentang luas.. iaitu Pantai remis.. sungguhpun begitu, tak berkesempatan pun jejak kaki ke sana sebab sibuk berBTN


1.pondok rehat depan laut

2.medan selera tpt kami mkn.. bila smpi sana

3.hostel penginapan kami.. ade 3 tingkat, aku atas skali .. (penat woo naik tangga)

4.muka tak tahan panas mentari... ewah

1. gambar katil aku.. serumah ade 4 bilik yg muat tuk 4 org.. aku katil atas... (1st come, 1st serve)
2.dewan kuliah
3. peti ais simpan susu.. thanks Allah sbb memudahkan urusan ku tuk menyimpan EBM.. so kat sana aku dan nani (BBP Putrajaya) yg conquer freezer
4.view bilik aku ke pantai.. syok je tgk org berkelah tepi pantai
5. ni la rumah aku.. selayang

wajahku lps balik kuliah or LDK.. gambo tak leh snap kat dewan.. so ni pic depan pintu bilik

alhamdulillah.. aku dpt sebanyak >35 bekas ebm (1 bekas purata 4-5oz)

stok nie cover balik ape yg aqil minum sepanjang 5 hari ketiadaan aku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...