iklan sat.

21 August 2009

jalan2 cari makan.. Serai Satay Kajang

jln2 cari mkn yg terakhir sblm berpuasa
adalah Serai Satay Kajang
walaupun aku tidak makan satay.. namun kugagahkan juga utk ke kedai tersebut demi suami dan arifah yg mmg kaki satay...
so slalu klau aku ge sana, aku mkn nasi ayam je...
spt di pizza hut, aku tak smpt snap gambo mknn.. cuma gambo2 kami dikedai je yg disnap
memandangkan baru balik tesco, kami minum je air apple yg siap dibeli.
arifah yg penat balik dr bershopping..

ibu dan aqil pun posing gak..


aqil yg dah tembam.........

i love u sayang... cute mute ibu...

1 comment:

  1. eee... comelnye aqil... isksik... sekali tengok sebijik cam anak saya yg umo 5 month... tapi mata aqil lagi bulat.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...