iklan sat.

20 August 2009

jln2 cari makan... johnny's restaurant

sebelum puasa, lebih baik aku upload gambor2 kami sekeluarga ge jalan2 cari makan..
supaya iman tak tergugat... hehehehe
ok.. kali nie kami makan kat johnny's restaurant kat JJ kinta city..
aku yg ajak hubby aku sblm dia pegi sarawak buat kesekian kalinya.. (malas dah kira kali keberapa).. sbb teringin nak rasa steamboatnya..
tp mungkin tekakku tak sama ngn org lain.. aku sejujurnya kurang minat dgn masakan di johnny tersebut.. so makanku kurang laju berbanding tpt lain...
whatever, dah aku yg ajak.. kena la telan gak walaupun tersiksa.. nasib baik hubbyku dpt habiskan jugak mknn2 tu.. kalau tidak sure mmbazir dr segi ongkos dan makanan..
menu yg dimakan:
1. set steamboat for 2- RM29.90


2. chocolate shake
3. jus durian belanda
3. nasi goreng udang

abah tengah suap arifah nasi goreng udang dgn teknik makan dari atas..
4. banana split.. since ia menu last skali so takde gambo sbb dah tak larat nak tunggu.. dpt je terus bedal..
aqil yg lena diulit mimpi sementara menunggu parents and his sis mkn2

abah yg terkejut kena snap gambo..
ade blur skit gambo sbb wap dari steamboat..
star rating dr aku.. 2bintang

1 comment:

  1. i like cari makan very much i want to try this in johnny's restaurant...........

    anglina
    Cash Online Get Easy cash at your door step

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...