iklan sat.

08 January 2013

swimming time @ water themepark, Bayou Lagoon Park Resort..


 aktiviti wajib kami bila stay hotel adalah bermandi manda di pool..
masa ni la nak bagi anak peluang swimming sepuas-puasnya..
so pagi hari kedua dan ketiga selepas breakfast, kami memulakan aktiviti berenang berjemaah..
lama gak berendam dari kul 8++ hingga dekat kul 12tghari..
bila naik bilik, mula la sumer penat.. kul 1++ baru ge lunch and jejalan..
masa mandi en hubby just jd photographer cum life guard dari tepi kolam..
so aku yg kena teman anak2 swimming plus aku yg terlebih over..

i'm ready ibu.. siap bergoogle ge breakfast
 
view dari corridor bilik kami

auni first time masuk pool..

auni kesejukan.. dia tak seperti kakak abg nya yg minat mandi kolam.. masuk2 terus meraung..
sekejap je auni kat pool.. pastu tertidur kesejukkan dalam pelukan abah..




antara game yg ade
slide pusing2 tu aku dah naik.. memula nak naik ngn aqil, bantai nya aqil terus terjun kolam kat situ yg setinggi bahu aku, dia mcm nak lemas .. aku pun cepat2 tarik naik atas batu.. langsung taknak pergi sana terus




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...