iklan sat.

14 November 2012

jalan2 zoo taiping

 cerita 11 april 2012..
selepas 2 bulan bersalinkan auni.. 
masa ni bubudak bujang ofis hubby aku sesaje buat trip ke zoo taiping and berkelah di Burmese Pool
kamiorg pegi lambat skit.. maklum la beranak kecik
plus balik bukit merah sat.. coz hubby aku nak amik lauk katering kat kedai makan kami 
ANZ Restaurant utk berkelah di burmese pool..
hubby aku order ayam goreng masala.. kari ikan dan ulam2..

so lebih kurang kul 11 pagi baru masuk zoo taiping..
since auni pun baru sangat melihat dunia, kami decide naik train je..
train kat zoo taiping dah include dlm tiket.. so just beratur je tunggu turn..

sekejap je dlm zoo.. lagipun tiket dpt percuma coz afis hubby aku audit MPT..
dlm pukul 1++ bergerak ke burmese pool di kaki bukit larut..
kat sana anak2 je yg mandi.. tu pun bebudak wan nadzir yg layan mereka..
aku n hubby penuhkan tank.. 

auni mula mengantuk
 











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...