iklan sat.

28 November 2012

Family day Wan Nadzir & Co 2011- Primula Beach Resort

dah setahun berlalu (30.9-2.10.2011) , aku baru nak update.. masa ni Auni pun masih didalam perut aku..
Since Wan Nadzir & Co (ofis hubby aku) telah mengadakan family day 2012 di Thistle Hotel, PD, 
and kami sekeluarga tak dapat join berikutan aku join AGAC.. so aku pun post la kenangan 2011 ...

Actually, ni first time aku menjejakkan kaki di bumi Terengganu..
sangat jauh dan memenatkan terutamanya bagi ibu mengadung dan beranak2 seperti aku
kalau sekarang ni diajak semula ke terengganu, i would say no..no ..no..
tunggu la anak dah besar and ada highway yg ok spt PLUS.. 

So, aku pendekkan citer pengalaman kami ke sana yg memakan masa >< 12 jam dari ipoh..
kami konvoi 3 kereta bersama staf wan nadzir yang lain.
kami bertolak dari ipoh hari jumaat 5.00pg ..subuh di rnr sungai perak dan breakfast di banding gerik..
then mandikan anak di Royal Belum Grik sebelum meneruskan perjalanan melalui grik - kelantan..
Pastu, singgah posing di Puncak Banjaran.. dan berehat+ shopping teddy bear arifah di Kebun Bunga, Kelantan.. 

pic kenangan di puncak banjaran.
lebih kurang pukul 1++, kami tiba di Kota Bharu, Kelantan..
kat sana kami berjanji temu dengan manager Wan Nadzir Kelate a.k.a Tok Penghulu untuk konvoi ke Kuala Terengganu (KT).. cuma masa kami tiba sana, dia solat jumaat so kami jejalan la di wakaf che yeh..
dalam pukul 3 baru bergerak ke KT ikut jalan persisiran pantai..
kamiorg mengikut aje tok penghulu coz mmg tak tau jalan sana..

Alhamdulillah pukul 6.00ptg kami tiba di KT..

kami check-in di Primula Beach Resort Kuala Terengganu..
for me hotel ni ok, makanan pun sedap + fasiliti sumer ok..
bermula kisah family day kami selama 3d2n disini..
since sampai pun dah lewat petang, kami just berehat and ade BBQ dinner malam tu..
cuma takde gambar kenangan coz hubby sibuk bergossip ngn geng WANACO

pg esoknya ada aktiviti sukaneka.. dan bergambar kenangan beramai..
anak2 taknak join sukaneka.. abahnya la yg main..
aku dok jaga depa kesana-kemari
aqil dan arifah breafast..

ade menu pantai timur, nasi dagang dan daging rendang+pulut kuning

banner family day WANACO

gossip man..





WANACO'S Family



WANACO Ipoh bersama EN Wan Nadzir dan Isteri..Aku takde coz ke ladies


hubby, toha and syarif berdiskusi
malam kedua ada grand dinner.. masa ni ade lucky draw..
selalunya, hadiah grand2..
tahun ni hadiah paling grand adalah gold dinar bernilai RM5,000 and staf ipoh dapat iaitu Amat..
kami just dapat GPS PAPAGO Q4033.. Alhamdulillah..
sgt berguna utk kami berjalan ke rantau panjang..

bersama classmate Uitm shah Alam, Rohani Ahmed.. Skrg Senior WANACO Shah ALam
Arifah dan Aqil bersama lucky draw yang dimenangi..
kenangan atas pentas selepas event

bersama keluarga dan staf ipoh



arifah dan GPS yang dimenangi
Last day before check-out anak2 dan hubby menghabiskan masa mandi manda di pool
mereka seronok sangat.. smpai tak nak naik..
breakfast pun nak cepat sebab tak sabar nak mandi..



ni gelagat mereka sebelum checkout.. since kat lobby ade air pancut hiasan,
mula la asyik kesana je..
apapun we enjoy our stay at Primula Beach Resort, KT









lepas Checkout >< pukul 12, kami bergerak ke rantau panjang..dr KT..
cuma perjalanan rasanya sungguh memenatkan.. sebab ikut jalan kampung..
perjalanan kami bergantung harap pada PAPAGO yang dimenangi..
sampai ade sesat ikut jalan bendang..

sesampai di rantau panjang pukul 6.00++ .. pekan tu seperti pekan mati.. 
sumer kedai dah tutup .. patah balik ge pejabat imegresen dia kata pekan tutup kul 6..
punah la harapan aku nak shopping pinggan mangkuk..
dah la tak tau ntah bila lagi nak sampai sana..

pastu.. dalam kehampaan kami bergerak balik ke ipoh.. 
>< kul 1 pagi baru sampai dirumah..
penatnya tuhan aje yang tahu..
apapun bila org tanya aku dah ke terengganu.. boleh la aku jawab ya..
cuma jangan ajak aku kesana lagi buat masa ini..

P/S: nnti aku post tempat yang aku pergi di Terengganu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...