iklan sat.

22 July 2009

outstation at Parit Buntar

9-10 julai lalu.. aku kena ge outstation kat LTH parit buntar
memandangkan ni 1st outstation lepas aqil lahir,
aku kena la bawa dia skali sebab dia full breastfeed
nasib baik la kat sana ade SIL aku..
so time ofis hour aqil dijaga oleh maktehnye.. and this is first time he meet his untie
nasib baik dia ok.. cuma 1st day dia tak tido langsung kat umah maktehnye
dia cover tido bila balik hotel 7mlm-7pg..
jaga just tuk minum susu...



gambar aqil kat hotel damai..
kesian kat arifah .. x join kamiorg sbb dia kena stay ngn abah dia kat ipoh
susah kalau aku bwk 2 baby.. karang tak jadi keje
masa aku call hubby tanya pasal arifah.. dia ckp arifah panggil nama adik dia bila masuk umah (mungkin dia ingat ibu ngn adik ade kat umah) and bila dengar suara baby kat radio or tv.. sob..sob



aqil ngn makteh n his cousin, Q shira.. pun kali pertama jumpa





aku ngn ofismate tgh samded kat KFC..

aqil tido kepenatan ikut ibu ge keje....

nota: nasib baik ge 2 hari je, klau tak dah rindu sakan kat arifah.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...