iklan sat.

07 July 2009

Baby's Day Out - Arifah's wonderful moment

weekend adalah saat terindah buat kami sekeluarga.. dimana diwaktu itu, kami akan meluangkan sepenuh masa melayan kerenah puteri kami, arifah zahirah..

kebiasaannya kami akan menghabiskan masa di taman permainan berbanding restoran atau pusat membeli belah.. kami gelar keriangan di taman permainan sebagai aktiviti beriadah atau bersosial..

ini adalah kerana kami akan biarkan arifah meneroka zaman keriangan kanak-kanaknya tanpa sekatan .. beliau akan bebas berlari, memanjat, bermain dengan riang dan bergembira dengan apa yang ada disekitarnya.. bagi kami, she still a little girl which require a lot of learning process... jatuhnya dari bermain pun adalah suatu proses pembelajaran..

so, tempat-tempat pilihan kami antaranya adalah padang permainan berhampiran dengan rumah, Taman Dr Sivanisagam (Taman DR), Padang polo, Laketown Bukit Merah, Air terjun Chepor ataupun Taman Tasik Taiping. kebanyakkan waktu kami lebih prefer picnic dari makan luar.. lebih mengeratkan hubungan kekeluargaan walaupun makanan yang dibawa sesimple roti canai..
arifah bermain di playground dekat rumah..
arifah @ bukit merah laketown.. seronok berjalan menyusuri jambatan
arifah @ taman tasik taiping.. masa nie arifah baru belajar nak berjalan.. so she enjoy the moment at the lakegarden very much as she can freely walk anyway..
disana, kami sempat berpiknik ala kadar je..janji happy..
breakfast ala picnic di Taman DR
selepas makan arifah main permainan yg ada disitu sepuas-puasnya coz pagi2 tak ramai budak yang bermain disana..
she's very energetic.. thro' the tunnel

happily ever after...




arifah @ padang polo.. disana ada motor elektrik untuk disewa seperti yang arifah naik


lastly, arifah @ air terjun chepor

1 comment:

  1. cute dan aktif anak u ..:)
    Tq for dropping by my GBOB Blog. Link urs to my blog too..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...