iklan sat.

09 August 2012

sehari sebelum bersalin Auni..

sebelum ni aku dah post cerita ttg admit ward untuk melahirkan Auni..
so ni adalah rentetan bergambar sepanjang aku di Pusat Perubatan Ar-Ridzuan (PPAR)
dimana aku warded pada 31.1.2012 jam 11.30 pg..bilik 401
so alhamdulillah, service yg aku terima dari PPAR adalah tiptop.. 
dimana staffnya yang sgt polite, bilik yg bersih ,
persekitaran yg tenang.. sesuai sgt dgn aku yg mempunyai anak2 yg aktif..
cuma, my aqil je yg sgt suka dgn sumer alatan yg ada dlm bilik aku.. 
habis sumer nan dibelek..

wajah ceria je.. seperti belum waktu nak bersalin..

 disebabkan admit pukul 11++ pg, so nama aku tak termasuk utk lunch list.. so my hubby tapau 
la Nasi Ayam Hainan ( sebelah je PRAR)

berhenti makan sat.. tgh tahan sakit contraction
my hubby still kerja walaupun aku dah warded..


Bila petang, anak2 datang melawat.. 
tp bukan saja melawat ibu mereka ni.. sekali dengan makanan hospital pun dibedal..
sedap je depa makan..


pastu mereka siap mandi manda la di hospital.. dalam pukul 10++ mlm baru depa pulang..
tu pun aku turut mereka smpai ke lobi hospital..
bergumbira di kuanter PPAR
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...