iklan sat.

31 January 2012

Admit at Pusat Perubatan Arridzuan

pg tadi aku ade checkup 40 minggu di Pusat Perubatan Arridzuan..

since 2 3 hari ni aku just rase tanda skit2 cam senggugut, so aku takde la risau sgt..

cuma doc kata preggy kali ni aku tak leh overdue cam arifah sbb aku ade diabetes..

so mmg dia ckp due 1 feb, aku kena deliver..

alih2 checkup td (31.1.12) doc check bukaan dah 4cm.. nak taknak kena warded.. nasib baik brg2 sumer dah bwk..


cumer sampai ptg ni, contraction tak kuat sgt.. jantung baby ok.. tak tau bila nak deliver.. doc bgtau if smpi esok pg still mild contraction, dia akan induce..


hopefully semua ok dan Allah mempermudahkan kelahiran ini.. AMin..


p/s: sesape yg baca blog ni, doakan saya dan baby selamat

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...