iklan sat.

24 October 2014

coming soon..our fourth junior.. insyaallah

 Assalamualaikum,

Lamanya tak update blog.. nak kata tak jengah.. hari2 buka.. tp tak berkesempatan nak update..
 just blogwalking je..

Anyway, hari ni aku dah preggy 33 minggu utk our 4th junior. actually this is my 7th pregnancy.. cuma lagi 3.. bukan rezeki kami.. ni first time aku blogkan citer our 4th junior.. dalam fb pun baru2 ni je aku war-warkan..setelah mejangkau 3rd trimester..
 mungkin kerana  aku dalam proses menyesuaikan tugas2 baru yang boleh tahan sibuk dan perlu menghadiri bermacam2 kursus ..
insyaallah nnti aku akan cerita tentang kerja baru aku..
Dan Alhamdulillah.. baby dalam tummy aku ni pun adalah rezeki di tempat baru aku .. 
orang kata anak AG.. 

Alkisah.. our 4th junior berada dlm tummy aku dari 4 Mac 2014.. iaitu selepas sebulan lapor diri di tempat baru.. and insyaallah EDD nya pada 9 Disember  2014.. cuma mungkin kali ini aku kena bersalin awal iaitu maksimum 38 week.. and my gynea bg last due date by 1 Disember 2014..
kerana preggy kali ni aku mengalami darah tinggi ketika hamil.. since check up preggy 2 months  dah detect.. so till now aku on ubat darah tinggi.. alhamdulillah so far bacaan hb still normal.. hopefully,by the time nak bersalin.. aku tak mengalami sebarang kompilasi yg akan menyebabkan c-zer.. sgt takut ok.. coz anak2 sebelum ni semuanya  bersalin secara normal..  insyallah, preancangan aku ngn hubby utk bersalin di pusat pakar bersalin dan mata permata (sebelum ni dikenali sebagai Klinik Raoofah) coz aku dah biasa dengan gynea di situ.. Doc Raoofah.. iaitu doc yg sama menyambut kelahiran aqil dan auni..

doakan aku semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan proses kelahiran..

 

pic masa check up 32 weeks.. masa ni baby dah 2kg..

2 comments:

  1. assalamualaikum kak..

    sory terpaksa msg kat comment ni...saya ada baca blog akak pasal epsa tu...saya nak tanya skit,saya pakai email kerajaan tapi masalahnya satu makmal ni ada dalam 6 staf guna email yg sama untuk urusan rasmi..kalao saya daftar epsa guna email tu,epsa ni salu hantar email masok ke email ni ke?kalao salu hantar email nanti jd macam semak la plak akaun ni...kang kawan2 marah la plak buat semak,hihi...mintak tunjuk ajar...terima kasih ^_^

    ReplyDelete
  2. dah bsalin ke ila??? smg selamat semenye ya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...