iklan sat.

28 September 2012

happy birthday mak..

 21 september 2012, adalah hari kelahiran mak yang ke-54
so, kami adik beradik, menantu2 dan cucu2 
mendoakan semoga mak dipanjangkan umur
dan dimurahkan rezeki.. terima kasih mak kerana melahirkan aku adik beradik,
menjaga kami dan membesarkan kami hingga berjaya..
jasa dan kasih sayang mak tak tenilai harganya..
terima kasih mak.. dan kami semua sayang mak..
maafkan segala ketelanjuran kata2 dan perbuatan kami mak..
 we love u mak.........

mmmmuuuuaaaahhhhhssss.............

  hari sabtu (22.9.2012) kami celebrate birthday mak di Restoran Malika Saba..
restoran makanan arab..
masa celebrate ni, tak cukup ahli.. adik aku ali ,dan fika serta family takde bersama
sbb mereka berada di KL.. 
manakala adik ipar aku, ayu dan anak2 pun takde sbb beliau berpantang di johor..
cuma ada mak, opah, adik aku, harith family aku dan family adik perempuan aku, yan
walaupun tak ramai, tp cucu2 yg sedia ada cukup membuatkan restoran ni kecoh dengan gelagat mereka..

 aqil dan arifah tak sabar nak tiup lilin..

 birthday kek mak

 kamiorg makan chicken haneth, chicken kabsa, lamb mandy, mullawah (yg mcm roti canai) dan fried meat, manggo juice, orange juice, strawberry juice and ice lemon tea..
alhamdulillah semua berpuas hati dengan makanan yang disediakan..
cuma banyak balance, so kami tapau bawa balik.. nasi chicken haneth tu bila tapau dapat sebekas balik..
esoknya mak aku panaskan je utk lunch..




 so mak, we love you so much..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...