iklan sat.

27 September 2011

JAMUAN HARI RAYA WISMA AUDIT PERAK..

esok last syawal.. aku baru nak buat post ttg raye..
gambar raya family pun masih belum diupload..
so jom layan gambar raya ofis dulu...

bersiap di surau ofis sblm makan time.......

pics with my ofismates... to Puan Putris, Kak La cilok beberapa gambar dr FB awak.. TQ

geng mkn2.. k.hani, lily & kak elmi..

plus another 2.. wan and kak lily

pemenang pakaian tercantik yg bertemakan pakaian kebangsaan... kategori wanita
2nd winner .. lily and 1st winner ...mona

pics ngn pemenang...... gambar pemenang lelaki takde dalam simpanan la..

semua staf tgh berbaris serbu makanan......

backup singers.. time event sumer taknak nyanyi.. tp bila majlis dah abih.. boleh tahan mereka berkaraoke... hehehe.. tp mmg sedap suara2 mereka........

antara menu yg ade... satay, laksa, ketupat manis, lemang, rendang ayam, nasi beriyani, lontong, tapai, nasi impit kuah kacang, buah2 dan dua 3 jenis yg dah takberapa nak ingat ...

last but not least.. Selamat Hari Raya Aidilfitri.........

3 comments:

  1. ade nama blog pun jadi la w/pun xde gambo teman..hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikom wbt,saya mohd shah abd rahman,ingin menjejaki sahabat lama saya 1971 yg bernama Abdul Rahman bin Manaf dikhabarkan bertugas di Jabatan Audit Negara Perak,jika benar ,dapatlah sekira nya saya ingin mendapatkan no hp beliau utk saya hubungi .talian hp saya 0136944985..sekian tk.wasalam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...